Presunúť na hlavný obsah

Administrativní pracovník - EXPEDICE

Máte rádi čistý stůl?

Srovnejte si ho v HOPI!
V HOPI děláme logistiku přes 25 let. Znají nás v celé Evropě a jsme na to hrdí. Ale co by byla naše auta a sklady bez lidí, kteří udrží všechny papíry pěkně v pořádku? Staňte se jedním z nich!

Jaká práce Vás čeká a co k ní budete potřebovat

  • Budete evidovat příjezd vozidel a vyřizovat s řidiči potvrzení všech potřebných dokladů.
  • Administrativní zpracování reklamací od zákazníka.
  • Neobejdete se bez pečlivosti a schopnosti komunikovat s řidiči.
  • Využijete své počítačové dovednosti (MS Office).
  • Práci Vám rozložíme mezi ranní a odpolední směny.

Co by se Vám mohlo hodit

  • Pracujeme v SAPu, pokud ho znáte, máte náskok.

Jaké výhody u nás získáte

  • Zadarmo Vás dopravíme z Prahy, Říčan, Benešova a Loun. I zpět.
  • Náš “operátor” HOPI Mobile pro Vás má super tarify.
  • Ve firemní kantýně Vás čeká takřka domácí a hlavně dotovaná strava.
  • Výhodný nákup si zařídíte v naší vlastní prodejně.

Administrativa u nás není jen práce s počítačem. Je to taky práce s lidmi a novými situacemi, které každý den přináší. Na konci směny pak s celou partou zažijete ten krásný pocit, že je všechno hotové.

Chcete se k nám přidat? Klikněte na tlačítko „Odpovědět“.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Zděbradská 74, 251 01  Říčany-Jažlovice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Mzda

20000-24000 Kč/měsíc

Benefity

Sleva na firemní výrobky/služby, závodní stravování, občerstvení na pracovišti, firemní akce

Požadované vzdělání

Odborné vyučení bez maturity

Zadavatel

HOPI s.r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

HOPI s.r.o.
Klára HURDOVÁ
Telefon: 724 700 119